dinsdag 1 september 2015

Weer lekker bezig

Ik verveel me eigenlijk nooit....
Het probleem is eerder dat er soms te weinig uren in een dag zitten om alles te doen wat ik van plan ben
Tja daar word ik ook wel eens moe van hoor
en dan is een avondje bankhangen ook geen straf,...en dan toch vaak met een haakproject in m´n handen, dat dan weer wel ;)


Dit is één van die haakprojecten... maar deze kan eigenlijk niet goed´s avonds op de bank met een filmpje erbij. Met zwart haken moet overdag (bij voorkeur in een heerlijk zonnetje) Ik vind het ook een bewerkelijk patroon. De cape moest ik opspannen en blocken. Dat is allemaal wel leuk hoor, haken met een hamer erbij ;) Maar eerlijk gezegd heb ik het ook al enkele keren van me af willen gooien, grrr... Je moet meerdere onderdelen haken die je dan bij elkaar moet haken. Tja als de één dan groter is dan de ander (huh...zelfde patroon toch??!!) gaat dat dus niet. Maar hij wordt zo leuk en is nu bijna klaar. Binnenkort het eindresultaat.

Ondertussen doe ik ook stiekem dingen die niet voor kinderogen bestemd zijn...Dus hup op tijd naar bed want ik mama moet en zou vanavond gewoon die nieuwe krijtstift uitproberen op het raam. De huisjes laat ik nog even zitten die andere twee waren met een nat doekje zo weer van het raam verdwenen. Niet verder vertellen hè?! :)





12 opmerkingen:

  1. wat kun jij goed tekenen, geweldig!
    ik versierde hier het raam voor Lief na zijn fietstocht alleen had ik ook beter een krijtstift kunnen nemen.....Heb het er nog niet af pompompom
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Gesteggeld met sinterklaas hoor, kleurplaatje op de buitenkant van het raam en overgetrokken ssstt.. niet verder vertellen hè ;)

      Verwijderen
  3. Dat is leuk, zo'n krijtstift!! Ik wist allang van het bestaan, had er alleen nooit bij stilgestaan dat dat op een ruit ook leuk zou zijn.....
    Jullie raam/deur gaat er tegen december superleuk uitzien!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tegenwoordig zijn er bijna geen schoolborden meer met al die digiborden dus dan moet je iets anders verzinnen met je krijtstiften ;)
      Heb nu ook mandala´s op de voordeur getekend (zengtangled) is ook leuk!

      Verwijderen
  4. Hallo Ravelien, mag ik vragen waar je de krijtstift hebt gekocht? Ik ben al even op zoek, want ik zou ook graag raamtekeningen maken.
    Groetjes Anique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Ravelien, mag ik vragen waar je de krijtstift hebt gekocht? Ik ben al even op zoek, want ik zou ook graag raamtekeningen maken.
    Groetjes Anique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook op zoek! Heb je inmiddels al iets geschikts gevonden?? Gr Marloes

      Verwijderen
  6. Super leuk! Ik was aan t Googlen omdat ik zelf een raamtekening wil gaan maken en op zoek was naar geschikte raamstiften 😊 Zie dat die van jou heel goed dekken! Kun je me vertellen welke dat zijn!? Gr Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Krijtstiften gekocht bij Heutink in Ede. Groetjes Ravelien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Liefs Ravelien