vrijdag 19 juni 2015

Welkom!


Welkom op het (vernieuwde) blog van Ravelien!
Niet dat ik graag m´n blog wilde vernieuwen hoor maar ik had eigenlijk niet veel keus :( Op 19 juni 2015 ontdekte ik dat in al mijn berichten geen één foto meer zichtbaar werd. Hoe dat is gekomen is me een raadsel (en hoe het opgelost had kunnen worden helaas ook) Erg jammer,.. zeker omdat ik vanaf augustus 2011 al aan het bloggen ben. Toch vier jaar aan berichten, foto´s, ervaringen, reacties e.d. kwijt.

Kan ik over gaan zitten mokken (en geloof me, dat heb ik gedaan) 
Maar,..ik kan dan ook erg rigoureus zijn 
dus ik heb alles verwijderd en ik start gewoon opnieuw!

Ondertussen moet ik ook m´n pagina´s vernieuwen (DIY, Verkoop, Haakmuts e.d.) want ook hier geen foto meer te vinden. 

Ben er dus nog even druk mee...
Gelukkig doet facebook het wel gewoon

Facebook van Ravelien



10 opmerkingen:

  1. Ha! Geen idee wat er aan de hand is. Ik zie wel je gehaakte mier.....
    Succes! Groet Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gemier is dat nu weer :) maar wacht nog maar even af ik heb het ook eens gehad pc opnieuw gestart en hoppa het was er weer en nu heb ik en heb ik bij jou ook als ik een plaatje van een volger aanklik opent die het maar half zo irri...... maar misschien gaat het vanzelf over ander moet je sleutelen succes raafje
    Groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Huh...wat flauw! Ik zie alleen je fantastische mier, de rest van de foto's (vorige berichtjes) inderdaad
    niet... Raar!!!!
    Hoop voor je dat het gauw weer over is, jeetje!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou de server van blogger problemen hebben?
      Ik kreeg net bij mijn eigen blog ineens een dubbele pagina!
      :-/

      Verwijderen
  4. Ik zie ze niet inderdaad. Geen idee wat er aan de hand is. Heb je al gegoogeld?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mmm nog steeds niet gelukt zie ik :((((

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben al de hele tijd bezig, krijg het (nog) niet voor elkaar :(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eh...dames het is een gehaakte vlieg ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje, wat een pech! ik kan me zooo voorstellen dat je baalt. Goed joh, dat je dan maar rigoureus een nieuwe start maakt!! Ik kom natuurlijk gewoon nog steeds volgen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Liefs Ravelien